Fizetési lehetőségek
1. Bankkártya
- Stripe
A Stripe egy ír-amerikai pénzügyi szolgáltatást nyújtó technológiai vállalat. A cég kifejlesztett egy API-kat használó fizetéskezelő szoftvert az online kereskedők, előfizetést kínáló cégek, szoftver platformok és online piacterek számára. A Stripe hasonló a PayPalhoz, mivel bankfüggetlen fizetési elfogadó rendszert biztosít.
A tranzakció a Vásárlónak INGYENES, a szolgáltatásért a Webáruház fizet. Bankkártyája adatai a legszigorúbb biztonsági rendszerben futnak át és nem lesznek rögzítve, így is csökkentve a visszaélések lehetőségét.
Milyen bankkártyákat használhat:
A Stripe jelenleg több mint 35 országot és több mint 135 valutát támogat. A Stripe lehetővé teszi a hazai és nemzetközi fizetések elfogadását. Támogatja a különböző devizákat és a nemzetközi kártyákat. Fizetésre alkalmas bankkártyák a Stripe rendszerében a Visa, Visa Electron, MasterCard és a MasterCard Maestro.
- QuickPay – Apple Pay és Google Pay
A QuickPay rendszerén keresztül elérhető az ApplePay és GooglePay fizetési funkció. Az újításnak köszönhetően vásárláskor ez a két fizetési opció is igénybe vehető, így akkor is fizethet elektronikusan, ha nincs kéznél a bankkártyája.
Az ApplePay egyszerű, biztonságos és privát fizetési módot kínál iPhone-on, iPad-en, Apple Watch-on és Mac-en, fizikai kártya vagy készpénz nélkül. Az ApplePay az Apple által kifejlesztett fizetési mód. Apple-termék használójaként hitelkártyáját, bankkártyáját vagy más fizetési forrásokat adhat meg az Apple Wallet alkalmazásban. Az ApplePay-jel történő fizetés előnye, hogy a tranzakció során nem a tényleges kártyaszáma, hanem egy titkosított kód kerül továbbításra. Ez biztosítja a fizetés biztonságát. Az ApplePay-jel történő fizetés során azonnal átutalja az összeget. Ez azt jelenti, hogy gyorsabban feldolgozhatjuk rendelését, mely így hamarosan Önnél is lesz.
A GooglePay egy olyan szolgáltatás, amely egyszerű és gyors módot kínál az érintés nélküli fizetések lebonyolítására, akár egy szokásos bankkártya esetében. Az alkalmazás az Android rendszerekbe van integrálva, így könnyedén és gyorsan elvégezhetjük a tranzakciókat a telefonunk segítségével. A fizetési mód használatához rendelkezni kell a Google Áruházban tárolt kártyával, esetleg a kártyát egy Google-fiókban vagy a Chrome böngészőn belül szükséges tárolni.
2. További fizetési lehetőségek
– előre történő banki átutalás: a megrendelés leadása után elküldésre kerül a díjbekérő, amely alapján Vásárló előzetesen kiegyenlíti a termék árát. A megrendelésed mindaddig függőben van, míg a rendelési összeg beérkezéséről meg nem győződtünk. A beérkező utalások könyvelése akár 2-3 napot is igénybe vehet. Az utalás beérkeztéről visszaigazoló üzenetet nem küldünk, csak a megrendelés feldolgozásának/a csomag összekészítésének megkezdéséről.
Amennyiben 4 nap elteltével nem kapna információt a csomag feldolgozásáról kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon az info@nutribalance.hu címen.
Bankszámlaszám: 12011739-01668506-00100003 – Raiffeisen Bank
– utánvét: kiszállításkor történik a fizetés a futárszolgálatnál készpénzben vagy bankkártyával (közvetített szolgáltatás díja: bruttó 500 Ft)
Szállítás
A termékek üzletben történő személyes átvételére nincs lehetőség. Az árak nem tartalmazzák a szállítás költségét. A szállítási költség a Vásárlót terheli, kivéve abban az esetben, ha az külön feltüntetésre kerül a termék adatlapján, – vagy egy promóció keretében, pl. ingyenes kiszállítás vagy adott értékhatár feletti vásárlás esetén.
A kiszállítás átalány díja (bruttó):
belföldön:
- Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: 1.990 Ft
- Házhozszállítás MPL futárszolgálattal: 1.690 Ft (Szolgáltató a Webshippyn keresztül veszi igénybe az MPL szolgáltatását)
- GLS CsomagPont: 1.990 Ft
- FoxPost Csomagautomata: 1.290 Ft
- MPL PostaPont: 1.290 Ft (Szolgáltató a Webshippyn keresztül veszi igénybe az MPL szolgáltatását)
külföldön:
- zóna (GLS) – 3.495 Ft (Csehország, Horvátország, Lengyelország, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia)
- zóna (GLS) – 5.335 Ft (Ausztria, Belgium, Bulgária, Dánia, Hollandia, Németország)
- zóna (GLS) – 8.255 Ft (Franciaország, Görögország, Olaszország, Portugália, Spanyolország)
- zóna (DPD) – 4.100 Ft (Észtország, Lettország, Litvánia, Luxemburg)
Az esetleges vámkezelési díj a vásárlót terheli (pl. Tenerife), valamint vámkezelés esetében a kiszállítási idő is megnövekedhet.
A termék árán felül külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
Az át nem vett csomagok újraküldéséért szállítási díjat számítunk fel.
A Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelés beérkezésétől számítva, ha a megbízás 12:00 óráig beérkezik akkor aznap, azt követő beérkezés esetén 1, azaz egy munkanapon belül a raktáron lévő Küldeményt a Webshippy Kft. közreműködésével és az általa igénybevett GLS/Foxpost/MPL futárszolgálattal becsomagolja és kiszállításra átadja a Vásárlóhoz. A várható szállítási és átvételi időpontról a Vásárló e-mailben előzetesen tájékoztatást kap.
Kiszállítás Magyarország és az Európai Unió területén belül kérhető.
A kiszállítást a GLS, DPD, valamint a Foxpost futárszolgálat végzi, amelynek várható időintervallumáról előzetes értesítést küld. A szállítással kapcsolatos kérdéseikkel, észrevételeikkel a GLS, DPD és Foxpost futárszolgálathoz fordulhatnak az alábbi elérhetőségeken:
e-mail cím: info@gls-hungary.com
telefonszám: tel:(+36 29) 886 700 vagy tel:(+36 20) 890-0660
https://foxpost.hu/ugyfelszolgalat
https://www.dpd.com/hu/hu/kapcsolat/
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:
A megrendelés elküldésével a Vásárlónknak fizetési kötelezettsége keletkezik. Az utánvéttel megrendelt termékeket a csomag átvételekor ki kell fizetni a futárnak. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Vásárló tudomásul veszi, hogy az át nem vett csomagok szállítási költsége őt terheli.
Ha a vásárló problémat tapasztal a csomaggal, azt átvetel után/közben fotóval dokumentálja, mert utólag nem fogadunk el reklamációt.