Ingyenes belföldi kiszállítás 30.000 Ft felett!

Fizetés és szállítás

Fizetési lehetőségek

1. Stripe – bankkártya

A Stripe egy ír-amerikai pénzügyi szolgáltatást nyújtó technológiai vállalat. A cég kifejlesztett egy API-kat használó fizetéskezelő szoftvert az online kereskedők, előfizetést kínáló cégek, szoftver platformok és online piacterek számára. A Stripe hasonló a PayPalhoz, mivel bankfüggetlen fizetési elfogadó rendszert biztosít.

A tranzakció a Vásárlónak INGYENES, a szolgáltatásért a Webáruház fizet. Bankkártyája adatai a legszigorúbb biztonsági rendszerben futnak át és nem lesznek rögzítve, így is csökkentve a visszaélések lehetőségét.

Milyen bankkártyákat használhat:

A Stripe jelenleg több mint 35 országot és több mint 135 valutát támogat. A Stripe lehetővé teszi a hazai és nemzetközi fizetések elfogadását. Támogatja a különböző devizákat és a nemzetközi kártyákat. Fizetésre alkalmas bankkártyák a Stripe rendszerében a Visa, Visa Electron, MasterCard és a MasterCard Maestro.

2. További fizetési lehetőségek

– előre történő banki átutalás: a megrendelés leadása után elküldésre kerül a díjbekérő, amely alapján Vásárló előzetesen kiegyenlíti a termék árát. A megrendelésed mindaddig függőben van, míg a rendelési összeg beérkezéséről meg nem győződtünk. A beérkező utalások könyvelése akár 2-3 napot is igénybe vehet. Az utalás beérkeztéről visszaigazoló üzenetet nem küldünk, csak a megrendelés feldolgozásának/a csomag összekészítésének megkezdéséről.
Amennyiben 4 nap elteltével nem kapna információt a csomag feldolgozásáról kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon az info@nutribalance.hu címen.

Bankszámlaszám: 12011739-01668506-00100003 – Raiffeisen Bank

– utánvét: kiszállításkor történik a fizetés a futárszolgálatnál készpénzben vagy bankkártyával (közvetített szolgáltatás díja: bruttó 500 Ft)


Szállítás

A termékek üzletben történő személyes átvételére nincs lehetőség.  Az árak nem tartalmazzák a szállítás költségét. A szállítási költség a Vásárlót terheli, kivéve abban az esetben, ha az külön feltüntetésre kerül a termék adatlapján, – vagy egy promóció keretében, pl. ingyenes kiszállítás vagy adott értékhatár feletti vásárlás esetén.

A kiszállítás átalány díja:

belföldön:

  • Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: 1.990 Ft
  • Házhozszállítás MPL futárszolgálattal: 1.690 Ft
  • GLS CsomagPont: 1.990 Ft
  • FoxPost Csomagautomata: 1.290 Ft
  • MPL PostaPont: 1.290 Ft

külföldön:

  1. zóna (GLS) – 3.495 Ft (Csehország, Horvátország, Lengyelország, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia)
  2. zóna (GLS) – 5.335 Ft (Ausztria, Belgium, Bulgária, Dánia, Hollandia, Németország)
  3. zóna (GLS) – 8.255 Ft (Franciaország, Görögország, Olaszország, Portugália, Spanyolország)
  4. zóna (DPD) – 4100 Ft (Észtország, Lettország, Litvánia)

Az esetleges vámkezelési díj a vásárlót terheli (pl. Tenerife), valamint vámkezelés esetében a kiszállítási idő is megnövekedhet.

A termék árán felül külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

Az át nem vett csomagok újraküldéséért szállítási díjat számítunk fel.

A Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelés beérkezésétől számítva, ha a megbízás 12:00 óráig beérkezik akkor aznap, azt követő beérkezés esetén 1, azaz egy munkanapon belül a raktáron lévő Küldeményt a Webshippy Kft. közreműködésével és az általa igénybevett GLS/Foxpost/MPL futárszolgálattal becsomagolja és kiszállításra átadja a Vásárlóhoz. A várható szállítási és átvételi időpontról a Vásárló e-mailben előzetesen tájékoztatást kap.

Kiszállítás Magyarország és az Európai Unió területén belül kérhető.

A kiszállítást a GLS, DPD, valamint a Foxpost futárszolgálat végzi, amelynek várható időintervallumáról előzetes értesítést küld. A szállítással kapcsolatos kérdéseikkel, észrevételeikkel a GLS, DPD és Foxpost futárszolgálathoz fordulhatnak az alábbi elérhetőségeken:
e-mail cím: info@gls-hungary.com
telefonszám: tel:(+36 29) 886 700 vagy tel:(+36 20) 890-0660

https://foxpost.hu/ugyfelszolgalat

https://www.dpd.com/hu/hu/kapcsolat/

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

A megrendelés elküldésével a Vásárlónknak fizetési kötelezettsége keletkezik. Az utánvéttel megrendelt termékeket a csomag átvételekor ki kell fizetni a futárnak. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Vásárló tudomásul veszi, hogy az át nem vett csomagok szállítási költsége őt terheli.

Ha a vásárló problémat tapasztal a csomaggal, azt átvetel után/közben fotóval dokumentálja, mert utólag nem fogadunk el reklamációt.


Webáruház fejlesztés, weboldal készítés, közösségi média marketing szolgáltatások